Новости проекта
Отвечаем на ваши вопросы!
Важные моменты в Инструктивно-методическом письме
Новинка! Отчеты по ведению электронного журнала
Конкурс продолжается!
Голосование
Какой у Вас любимый предмет?
Всего 84 человека
Голосование
В субботу вы хотели бы:
Всего 65 человек
Голосование
Вам нравится наш сайт?
Всего 78 человек

ШЕСТОЙ ШКОЛЬНЫЙ ДЕНЬ

Дата: 5 ноября 2015 в 13:16, Обновлено 7 сентября в 16:55
Автор: Лесько В. Я.

         

            Шосты  дзень  тыдня – субота – з’яўляецца арганічнай часткай цэласнай вучэбна-выхаваўчай сістэмы школы. Адной з асноўных задач, якія стаяць перад педагагічным калектывам установы адукацыі, з’яўляецца эфектыўная арганізацыя выхаваўчай работы ў шосты школьны дзень тыдня. Яна праводзіцца ў адпаведнасці з планам работы школы, які дапоўняе і прадаўжае яе. Работа школы арганізавана па тэматычным тыдням, дэкадам, месячнікам, а арганізацыйна-змястоўная работа ў шосты дзень тыдня праводзіцца ў адпаведнасці з іх тэматыкай. Асаблівая ўвага надаецца  правядзенню ў суботу фізкультурна-аздараўленчай і спартыўна-масавай работы. 

АСНОЎНЫЯ НАПРАМКІ

АРГАНІЗАЦЫЙНА - ВЫХАВАЎЧАЙ ДЗЕЙНАСЦІ

У ШОСТЫ ДЗЕНЬ ТЫДНЯ (субота)

Накірунак"Узаемадзеянне"

Арганізацыя зносін і ўзаемаадносінаў у сістэмах "настаўнік - вучань, вучань - настаўнік", настаўнік - вучань -бацька ";

Стварэнне станоўчай эмацыйнай атмасферы зносін;

Вывучэнне становішча вучня ў калектыве і яго праблем ва ўзаемадзеянні;

Ўключэнне дзяцей у розныя віды дзейнасці па інтарэсах у рамках наяўных у школе гурткоў, секцый.

Накірунак"Выхаваўчая серада"

Згуртаванне дзіцячага калектыву;

Фарміраванне спрыяльнай эмацыйнай атмасферы;

Ўключэнне дзяцей у розныя віды сацыяльна актыўнай дзейнасці;

Развіццё дзіцячага самакіравання;

Дзейнасць дзіцячых і маладзежных арганізацый.

Накірунак"Соцыум"

Праца з сям'ёй, прыцягненне бацькоў да выхаваўчай працы ў суботні дзень;

 Узаемадзеянне з культурнымі і іншымі арганізацыямі.

Накірунак  "Здароўе"

Фізкультурна-аздараўленчыя заняткі;

Спартыўна-масавая работа;

Работа па прафілактыцы шкодных звычак.

Накірунак "Маральнасць"

Развіццё жадання ведаць, разумець, дзейнічаць ў адпаведнасці з атрыманымі маральным ведаў у рэальных жыццёвых сітуацыях;

Выхаванне цікавасці да самога сябе, жадання вучня самаўдасканальвацца;

Развіццё валявых якасцяў вучня;

Супрацоўніцтва з бацькамі і педагогамі ў гэтым накірунку.

Накірунак "Інтэлект"

Вывучэнне асаблівасцяў вучэбнай дзейнасці класа ў цэлым і магчымасцяў кожнага вучня;

Развіццё пазітыўнага адносіны вучня да ўласнага інтэлектуальнаму развіццю праз сістэму пазакласных мерапрыемстваў.

Накірунак "Вольны час"

Вывучэнне патрэбаў, інтарэсаў і жадання дзяцей, у арганізацыі і правядзенні пазакласных мерапрыемстваў;

Вывучэнне меркавання навучэнцаў аб выніковасці працы пазакласных аб'яднанняў і аб сваіх выніках удзелу ў іх;

Дэманстраванне бацькам дасягнення дзяцей.

Накірунак "Сям'я"

Вывучэнне сем'яў сваіх вучняў, становішча дзяцей у сям'і і ўмоў іх пражывання;

Правядзенне бацькоўскіх сходаў з улікам індывідуальных і ўзроставых асаблівасцей дзяцей;

Прыцягненне бацькоў да супрацоўніцтва;

Заахвочванне бацькоў, якія актыўна ўдзельнічаюць у жыцці класа.

ЗМЕСТ АРЫЕНЦІРЫ ДЗЕЙНАСЦІ КЛАСНАГА КІРАЎНІКА ПРЫ АРГАНІЗАЦЫІ ВЫХАВАЎЧАГА ПРАЦЭСУ З УЛІКАМ ШОСТАГА РАЗВІВАЮЧАГА ДНЯ НЯДЗЕЛІ

Глыбокае, сістэматычнае вывучэнне індывідуальных асаблівасцяў, інтарэсаў кожнага дзіцяці.

Арганізацыя разнастайнай дзейнасці (вучэбнай, гульнявой, працоўнай, фізкультурна-аздараўленчай) ў пазаўрочны час і магчымасць яе выбару з боку навучэнцаў.

Арганізацыя наведвання культурна-масавых мерапрыемстваў.

Арганізацыя паходаў, экскурсій.

Сувязь з дзіцячымі пазашкольнымі ўстановамі і бібліятэкамі.

Дапамогу дзіцячым аб'яднанням, арганізацыям, органам вучнёўскага самакіравання.

Знаёмства навучэнцаў з грамадскім жыццём мікрараёна.

Арганізацыя сустрэч з цікавымі людзьмі.

Давядзенне да ведама дзяцей і бацькоў магчымасцяў, прадастаўленых школай, раёнам па ўключэнню дзяцей у карысную пазашкольнай дзейнасці.

 Прафарыентацыя, арганізацыя сустрэч з цікавымі людзьмі.

БАНК ДОБРЫХ СПРАЎ І ЎЧЫНКАЎ

1. Будзь патрыётам сваёй Айчыны:

Пасадзі кветку або дрэва, даглядай яго, беражы прыроду;

Заўсёды думай пра сваю радзіму, ўслаўляй яе словамі і ўчынкамі;

Клапаціся аб сваёй школе, удзельнічай ў справах класа, школы.

2. Будзь працавітым:

Памятай, што творчая  праца ёсць галоўная мерка каштоўнасці чалавека;

Знайдзі карысную справу для сябе, сваёй сям'і і сяброў і выконвай іх з цікавасцю, творча;

Не чакай дапамогі, паспрабуй самастойна вырашыць задачу, якая ўзнікла ў працы;

3. Будзь добры і ветлівы:

Паважай старэйшых;

Праяўляй увагу да акружаючых цябе людзей;

Імкніся дапамагаць слабым;

Будзь сумленны ў зносінах з дарослымі і сябрамі.

4. Будзь руплівы ў вучэнні:

Памятай, што ад ведаў залежаць шмат у чым тваё цяперашняе і будучае самаадчуванне і жыццё;

Старайся кожную суботу даведацца пра нешта новае, акрамя таго, што ты атрымліваеш на ўроках;

Пазнай свае здольнасці і рэалізуй іх;

5. Будзь дысцыплінаваным:

Развівай сілу волі;

Шануй нормамі і правіламі паводзінаў у школе, на вуліцы і дома;

Выконвай даручаныя табе заданні якасна і ў тэрмін;

Будзь самакрытычны і патрабавальны да сябе.

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.