Новости проекта
Конкурс продлен! Принимайте участие!
Поздравляем с Днем учителя!
Отвечаем на ваши вопросы!
Домашнее задание на контроле!
Голосование
Какой у Вас любимый предмет?
Всего 80 человек
Голосование
В субботу вы хотели бы:
Всего 64 человека
Голосование
Вам нравится наш сайт?
Всего 76 человек

САМАКІРАВАННЕ Ў ШКОЛЕ

Дата: 2 февраля 2015 в 10:21, Обновлено 19 февраля 2015 в 11:51
Автор: Лесько В. Я.

ВУЧНЁЎСКАЕ САМАКІРАВАННЕ

Мэта - фарміраванне высокамаральнай творчай, актыўнай асобы на аснове далучэння да каштоўнасцяў агульначалавечай нацыянальнай культуры і садружнасці настаўнікаў і вучняў рознага ўзросту.

Задачы вучнёўскага самакіравання:

• Прадастаўленне навучэнцам рэальнай магчымасці ўдзелу разам з педагогамі ў прагназаванні, планаванні, арганізацыі, выкананні і аналізе выхаваўчай дзейнасці ў школе.

• Фарміраванне ў навучэнцаў патрэбы і гатоўнасці ўдасканальваць сваю асобу, стварэнне ўмоў для развіцця здольнасцяў і інтарэсаў членаў вучнёўскага калектыву, развіццё самастойнага мыслення і самасвядомасці, сацыяльных кампетэнцый, грамадзянскай пазіцыі, грамадзянскай адказнасці.

• Выхаванне станоўчых адносін да нормаў калектыўнага жыцця, законам дзяржавы, беражлівых адносін да прыроды, выхаванне пачуцця справядлівасці і абавязку.

• Стварэнне сістэмы самакіравання як выхаваўчага асяроддзя школы, якая забяспечвае сацыялізацыю кожнага дзіцяці.

• Выяўленне інтарэсаў і патрэб навучэнцаў, рэалізацыя якіх рэальна выконваюцца ва ўмовах нашай адукацыйнай ўстановы.

• Арганізацыя групавой, калектыўнай і індывідуальнай дзейнасці, якiя ўцягваюць школьніка ў сацыяльныя адносіны.

• Магчымасць зрабіць школьнае жыццё цікавым і займальным.

• Развіццё ініцыятывы і творчасці дзяцей у працэсе калектыўных спраў.

• Удасканаленне індывідуальных якасцей вучняў праз розныя формы пазакласнай і пазаўрочнай дзейнасці.

• Развіццё і станаўленне вучнёўскага самакіравання як асновы для міжузроставых зносін, сацыяльнай адаптацыі, творчага развіцця.

• Стварэнне ўмоў , якія спрыяюць развіццю асобасных якасцей навучэнцаў, іх сацыялізацыі і адаптацыі ў грамадстве.

 

Прынцыпы пабудовы і развіцця вучнёўскага самакіравання.

1. Выбар ўтрымання, арганізацыйнай структуры, формаў і метадаў дзейнасці на аснове ўмоў школы.

2. Педагагічнае кіраўніцтва, якое забяспечвае развіццё дзіцячага самакіравання.

3. Прыярытэтнасць інтарэсаў навучэнцаў.

4. Выбарнасць усіх органаў самакіравання педагогаў, навучэнцаў і бацькоў.

5. Падзел паўнамоцтваў органаў самакіравання школы і іх цеснае ўзаемадзеянне.

6. Адкрытасць дзейнасці органаў вучнёўскага самакіравання.

7. Свабода слова пры абмене думкамі па розных пытаннях школьнай жыццядзейнасці органаў самакіравання.

8. Сістэматычная змена членаў самакіравання, абнаўленне відаў дзейнасці.

Самакіраванне нашай школы - гэта сумеснае жыццё дзяцей і дарослых, у якім кожны вучань вызначае сваё месца і мае магчымасць рэалізаваць сябе. Вакол школьных падзей узнікае творчая група, якая яго распрацоўвае , прыцягвае ўсіх жадаючых і пераўтварае ў жыццё.

 

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.